maandag 1 juli 2013

Enter fanboy!






I love cuddles and I love Metallica! Every now and then I try to find Metallica dolls, but unfortunately without success. Until Polish doll maker Magda Bielecka of Karamba shared her blog with me and there I found this Metallica fan doll.

Ik ben gek op knuffels en op Metallica! Ik zoek dan ook regelmatig naar Metallica poppen, maar helaas zonder succes, totdat de Poolse knuffelmaakster Magda Bielecka van Karamba haar blog met mij deelde en ik daar deze Metallica fan pop tegenkwam!!!


image Metallica - Metallica






2 opmerkingen:

  1. gaaf gedaan weer! Die teksten, op die shirts: briljant! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Past wel bij die stoere kerels. Ik durfde mijn logo niet aan, dus heb het maar bij teksten gehouden. Nu maar hopen dat ze ook fan van Knuffels à la carte worden!

    BeantwoordenVerwijderen