maandag 20 augustus 2012

Knuffels à la carte interview in 101 Woonideeën





One of my favourite magazines '101 Woonideeën' has published an interview with me in their September issue.




interview September issue 101 Woonideeën 

interview September issue 101 Woonideeën 


Zo leuk, er staat een interview met mij over mijn shop en blog in een van mijn favoriete tijdschriften '101 Woonideeën'. Ik ben nu best een beetje trots. 



Knuffels à la carte 



p.s. If you're interested in the wooden furniture 'TENGELS', created by Simon (my husband), you can contact me!

click here for more information



4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja vind ik ook. Jij hebt er toch ook een keertje in gestaan?

      Verwijderen
  2. Zeker iets om trots op te zijn, wat leuk! En wat lief en tof dat je beeldSTEIL hebt genoemd, dank je wel! Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan, want ik vind je blog heel goed en eigen!

    BeantwoordenVerwijderen