donderdag 14 april 2016

David Bowie / Major B. Giveaway




david bowie doll


Giveaway 

You can be the owner of this David Bowie doll from French designer My name is Simone.


How to win?

Just leave a comment on our blog, or on our Facebook page
The winner will be announced on this blog and on Facebook on April 24th.


Wij geven deze David Bowie pop van de Franse ontwerpster My name is Simone weg. 
Je maakt een kans door een reactie achter te laten op dit blog, of op onze Facebook pagina.


Wij maken de winnaar bekend op 24 april (op dit blog en op Facebook).


My name is Simone David Bowie


Update April 24th: Congrats Paula Marcinski. You're the lucky winner of this Bowie doll!


6 opmerkingen:

  1. Oewie, die zou ik veel meer dan graag willen winnen!
    Spannond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a cool doll. :)My daughter would love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh dan kan ik eindelijk met David Bowie naar bed ��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh kan ik eindelijk David Bowie mee naar bed nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn man zag Major B op de site en hij wil hem graag aan ons dochtertje Ziggy geven die aanstaande zondag, 24 april, 2 jaar wordt!
    Ik zat hem net te bekijken en vind hem wel erg geweldig, en toen viel mijn oog op de wedstrijd... (mocht zij niet de gelukkige winnaar worden bestel ik hem denk ik alsnog) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I love David Bowie music, and this cool doll will be great souvenir. I Love it.

      Verwijderen